سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ما

مقاله و تحقیق -پرسشنامه - پیشینه تحقیق - پاورپوینت

دانلود پرسشنامه های علوم تربیتی با کیفیت بالا و فایل های آماده مبانی نظری و پیشینه تحقیق با قابلیت ویرایش و طرح توجیهی جدید و هم چنین جزوه و کتاب های خلاصه شده درسی را با بالاترین کیفیت برای شما آماده کردیم و به صورت 24 ساعته پشتیبان شما هستیم

جستجو

شبکه های اجتماعی

دانلود تحقیق استروییدهای خوراکی

GHB یا Gamma Htdroxybutyrate یک محصول متابولیسمی طبیعی است و از خانواده GABA یا GammaAminobutyrate)) می باشد GHBیک مکمل تجاری آزاد بود تا اینکه به وسیله ی FDA در سال 1990 ممنوع شد ماده این دارو تاثیرات مفید و سودمند زیادی را به همراه دارد اما توسط پرورش اندام کاران و ورزشکاران حرفه ای معمولا استفاده می شود ، زیرا
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل doc
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
دانلود تحقیق استروییدهای خوراکی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

GHB یا Gamma Htdroxybutyrate یک محصول متابولیسمی طبیعی است و از خانواده GABA یا Gamma-Aminobutyrate)) می باشد . GHBیک مکمل تجاری آزاد بود تا اینکه به وسیله ی FDA در سال 1990 ممنوع شد . ماده این دارو تاثیرات مفید و سودمند زیادی را به همراه دارد اما توسط پرورش اندام کاران و ورزشکاران حرفه ای معمولا استفاده می شود ، زیرا مواد و درجه ی هورمون رشدی را به مقدار عظیم می تواند زیاد کند . GHB باعث عاملی می شود که رشد و افزایش هورمون رشد را تا 16 برابر بالا می برد . متاسفانه رشد درجه ی استعمال آن همراه یک افزایش پرولاکتین می باشد . این افزایش پروکلاتین باعث عکس نمودن تاثیرات مثبت ازدیاد استعمال این دارو می باشد .
این موضوع احتمالا توضیح می دهد که چرا خیلی از ورزشکاران رشد کمی از عضله توسط مصرف این دارو دارند . برعکس ، خیلی از پرورش اندام کاران عقیده دارند که این دارو (GHB ) تاثیرات بالای عملکرد مشخص و قطعی برای کاربرد و استعمال ورزشکاران به همراه دارد .
خیلی ها از افزایش عضلات بدنی خشک و بدون چربی و قوی گزارش داده اند . گروهی از مصرف کنندگان هیچ توده ی عضلانی را دریافت نمی کنند یا افزایش قدرتی را احساس نمی کنند اما معتقد اند که GHB به چربی ها خسارت خوبی وارد می کند و از طرفی دیگر غیر از اینکه رشد و افزایش هورمون های رشد را باعث می شود آثار مثبت دیگری از GHB وجود دارد که توسط ورزشکاران مفید و سودمند ، قابل استفاده است و می تواند امتحان کنند .
نخست GHB به عنوان یک داروی کمکی خواب حائز اهمیت است . یک دوز مصرفی پائین این دارو باعث وضعیت و حالت تمدد اعصاب می شود که خیلی خوشایند است و از طرفی دیگر به همراه خود خواب ملایمی را می آورد . حتی یک دوز مصرفی بالای این دارو تاثیرش را تشدید می کند و البته زمانی که می خواهد وارد دوران ریلکس شود ، این دارو به او کمک می کند .
GHB داروی کمکی در مدت زمان اثر و به حرکت و جریان در آوردن آرام خواب مثل یک موج است و دیگر این که به عنوان یک داروی قطع کننده ی آثار داروهای دیگر نیست . از طرفی این خواب و آرامشی که می دهد مهم است چرا که فرد ورزشکار به خواب کامل احتیاج دارد و برای او ضروریست برای اینکه دوباره بدن نیروی از دست رفته را جبران کند و جهش عضلانی نیز صورت بگیرد .
مشکلی که با (GHB) به عنوان محرک خواب آور وجود دارد این است که تعدادی از افراد که GHB بعد از مدتی از آزادسازی دوپامین ( Dopamin ) در مغز جلوگیری می کند و سطح ذخیره این ماده را همزمان ( Dopamin) بالا می برد . وقتی GHB مصرف بشود می تواند یک افزایش ناگهانی آزادسازی دوپامین را سبب شود که می تواند باعث این شود که در وسط شب شما بیدار شوید . این موضوع احتمالا قابل رؤیت است وقتی که یک دوز مصرفی بالایی از GHB استفاده شده باشد . بنابراین دوز مصرفی GHB که خواب را سبب می شود بهتر است که پائین بیاید . یک راه دیگر که با این تاثیر مبارزه کنید ساده است در حالی که 2/1 از اون قرص را بعد از 3 تا 4 ساعت خوابیدن مصرف می کنید . این جالب توجه است که دقت کنید افزایش آزادسازی Dopamin همچنین دلیلی است که چرا خیلی از مردم در مورد احساس آسایش بهبود یافته و هوشیاری پس از گذشت یک شب از اثر GHB خبر می دهند .
GHB یک وضعیت خوشایندی از تمدد اعصاب و حالت شهوانی همراه با یک تنزل ترس و ممانعت ها را نیز به دنبال خود می آورد . این دارو دارای تاثیرات جنبی نیز می باشد در حالیکه حالات لمسی را بهبود می بخشد ، ظرفیت سیخ شدن آلت تناسلی در مردان را افزایش می دهد و از طرفی باعث ازدیاد شدت نیروی نقطه ی اوج تحریک جنسی می گردد . به خاطر همین دلیل است که GHB به عنوان داروی محبوب برای تمدد اعصاب شناخته شده است .